Indkaldelse til generalforsamling i Nørhald Kunstforening 2024

Kære medlemmer og sponsorer

Datoen for generalforsamlingen er flyttet til onsdag den 4. september 2024 kl.19.30 i Ommersyssel Østre Kirkecenter, Tønagervej 11, 8983 Gjerlev.

Dagsorden efter vedtægterne:

1. Valg af ordstyrer
2. Formandens beretning
3. Fremlæggelse af regnskab
4. Kontingentfastsættelse
5. Indkomne forslag
6. Valg af bestyrelsesmedlemmer, suppleanter og revisorer
7. Udlodning
8. Eventuelt

Forslag, der ønskes behandlet under punkt 5, skal være formanden i hænde senest onsdag den 28. august: janebrix2@gmail.com

Af hensyn til indkøb m.m. er tilmelding til generalforsamlingen nødvendig. Tilmeld dig gerne med det samme eller senest onsdag den 28. august til kasserer Marianne Lundø-Nielsen: marianne.lundo@gmail.com

Bemærk: Deltagelse i bortlodningen af indkøbte værker forudsætter, at du møder op til generalforsamlingen eller giver fuldmagt til bestyrelsen via Marianne: marianne.lundo@gmail.com eller til et menigt medlem af foreningen. Lav ved fuldmagt en prioriteret liste over ALLE gevinstmulighederne.

Der er igen i år mulighed for at vinde en ekstra gevinst for medlemmer, der møder op til generalforsamlingen.

Der serveres 2 stk. smørrebrød, kaffe/the. Pris 50 kr. Øl kan købes. Indkøbte værker 2023 – 2024 kan ses her på hjemmesiden og fra onsdag den 21.8. i foyeren på Mellerup Efterskole alle hverdage mellem kl. 14 og 17.

På bestyrelsens vegne

Jane Brix